Sunday 7 October 2018

Kerja kursus Sejarah STPM 2019

1. Tema kerja kursus
    Tema 1 : Sejarah ekonomi
    Tema 2 : Sejarah sukan
    Tema 3 : Sejarah tempat
    Tema 4 : Sejarah perundangan dan kehakiman
2. Contoh tajuk esei
    Tema 1 : Sejarah Pekembangan Pasaraya Darul Makmur, Pekan, Pahang Sejak Pembukaannya Hingga Tahun 2015.
    Tema 2 : Sejarah Perkembangan Sukan Futsal Di Pekan, Pahang Dari Tahun 1990 Hingga 2015.
    Tema 3 : Sejarah Perkembangan Kg. Pulau Keladi, Pekan, Pahang Sejak Pembukaannya Hingga Tahun 2015.




3. Contoh proposal kerja kursus Sejarah 4  STPM.

Contoh proposal Tema Sejarah Tempat. Klik di sini #
Contoh proposal Tema Sejarah Ekonomi. Klik di sin#
Panduan mengarang esei. Klik di sini #

Sebarang pertanyaan email to : cikguazis@gmail.com

10 comments:

  1. Assalamualaikum tuan, saye nk tanye, tajuk ape yg sesuai sekiranya saye mahu membuat tema mengenai sejarah kehakiman dan perundangan? Bole tuan berikan pendapat? Tq

    ReplyDelete
  2. untuk tajuk sejarah perkembangan pasaraya tu takde contoh full ke ??

    ReplyDelete
  3. Boleh saya dpt penerangan tentang tema ekonomi? Terima kasih

    ReplyDelete
  4. Boleh x beri penerangan sejarah ekonomi? Tak faham la . Stres saya

    ReplyDelete
  5. Boleh rujuk kepada link post saya di atas. Semoga membantu.

    ReplyDelete
  6. Boleh saya dapatkan contoh esei ilmiah tema ekonomi?

    ReplyDelete
  7. boleh tak bagi penerangan tentang cara nak hurai esei sejarah tempat ni..

    ReplyDelete
  8. Mcm mn nk buat pengenalan ilmiah tentang sejarah tempat

    ReplyDelete
  9. ASSALAMUALAIKUM CIKGU MOHON CIKGU BALAS, SAYA MERUPAKAN CALON PERSENDIRIAN TAHUN NI..
    Blh ke kalau saya ambil tema sukan but tajuk saya focuskan pd tokoh kesukanan persilatan?

    ReplyDelete